Obecnie przeglądasz
Rekrutacja na stanowisko Social Media Specialist
Opis stanowiska
- tworzenie treści reklamowych po polsku i po angielsku (posty w mediach społecznościowych, artykuły, oferty)
- redagowanie tekstów pod względem stylistycznym i językowym
- tworzenie treści na potrzeby stron internetowych przy zachowaniu zasad SEO
- współtworzenie i realizacja planów oraz strategii promocyjnych, marketingowych, komunikacyjnych
- prowadzenie profili agencji/klientów w mediach społecznościowych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku marki w sieci (Instagram, Facebook i TikTok)
- moderowanie komentarzy oraz odpowiadanie na wiadomości
- analizowanie działań konkurencji
- współpraca z działem graficznym w ramach kampanii reklamowych
Wymagania
- minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów marketingowych
- doskonała znajomość języka polskiego i lekkie pióro
- gotowość do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin
- znajomość Microsoft na bardzo dobrym poziomie
- biegła obsługa aplikacji Canva lub innego programu do tworzenia prezentacji
- doświadczenie w realizacji komunikacji marek w social mediach: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn
- doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads
- wiedza z zakresu tworzenia treści zgodnych z zasadami SEO
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Mile widziane - nice to have
Znajomość branży reklamowej lub marketingowej
Doświadczenie w pracy w agencji reklamowej
Wykształcenie wyższe na kierunku: marketing i pokrewne
Znajomość podstaw CMS Wordpress
Doświadczenie w pracy z Google Ads