Obecnie przeglądasz
Rekrutacja na stanowisko Marketing Specialist
Opis stanowiska
- tworzenie strategii produktowej i planów w obszarze zarządzania marką
- wsparcie wprowadzania nowych marek własnych/ klientów na rynek
- inicjowanie i koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych i ich wspieraniem od strony organizacyjnej i promocyjnej
- aktywna współpraca z handlowcami w celu ustalenia strategii marketingowej
- wsparcie procesów sprzedażowych realizowanych na pograniczu działów marketingu i sprzedaży
- przygotowanie materiałów promocyjnych o charakterze handlowym (tworzenie prezentacji handlowych)
- zarządzanie profilem marki na LinkedIn
- analiza działań konkurencji oraz zmian w otoczeniu rynkowym
Wymagania
- minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów marketingowych
- kreatywność i wykazywanie własnej inicjatywy
- gotowość do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin
- znajomość nowoczesnych trendów i rozwiązań stosowanych w marketingu
- bardzo dobra znajomość Canvy lub innego programu do tworzenia prezentacji
- odpowiedzialność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy
- chęć uczenia się nowych rzeczy i otwartość na wyzwania
- umiejętność nawiązywania i utrzymania relacji biznesowych
- umiejętność obsługi komputera (umiejętność obsługi pakietu MS Office)
- kompetencje cyfrowe (wyszukiwanie informacji, obsługa platform sprzedażowych dostawców)
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Mile widziane - nice to have
Znajomość branży reklamowej lub marketingowej
Doświadczenie w pracy w agencji reklamowej
Wykształcenie wyższe na kierunku: marketing i pokrewne